Vastuullisuusviestintä luo kilpailuetua
Vastuullisuusviestintä on investointi, joka vahvistaa yrityksen brändiä sekä houkuttelee uusia asiakkaita ja sijoittajia. Viestinnän teot ja kanavat ovat tuttuja, mutta näkökulmat ja sisällöt erityisen painavia. Nykyisessä yhteiskunnassa ja liiketoimintaympäristössä ei käytännössä ole sellaista nurkkaa, johon vastuullisuuskysymykset eivät ulottuisi. Tieto, jolla ei ennen …
Vastuullisuus osaksi strategiaa ja viestintää – viisi vinkkiä yrityksen vastuullisuustyöhön
Vastuullisuuden tuominen osaksi strategiaa ja organisaation arkea on mahdollista huolellisen suunnittelun ja pitkäjänteisen viestinnän avulla. Osallistaminen kannattaa, sillä sen myötä myös henkilöstö sitoutuu uuden strategian toteuttamiseen ja vastuullisuus siirtyy sanoista käytännön tekoihin kuin itsestään. Näillä viidellä vinkillä vastuullisuus on mahdollista ujuttaa osaksi …