Jenni johdattaa milleniaalien mieleen
Maailmalla vuoteen 2020 mennessä työväestöstä 50 prosenttia on uuden milleniaalisukupolven edustajia. Tämä sukupolvi ravistelee työelämää ja laittaa uusiksi sekä palveluiden tarjonnan että johtajuuden. Tunnistatko sinä milleniaaliasiakkaasi tarpeet? Palvellakseen asiakasta on ensin tiedettävä kuka hän on sekä mitä hän tarvitsee ja haluaa. Milleniaalit ja asiakaskokemus Ajatukset, oletukset ja asenteet ohjaavat …
Miten asiakas valitsee vaihtoehdoista?
Asiakas etenee ostopäätöksessään tarpeen tunnistamisesta tiedonhaun ja vaihtoehtojen vertailun kautta ostopäätökseen. Jotta brändi pääsee edes vertailuun, on sen oltava riittävän tunnettu vaihtoehto. Se, paljonko aikaa ja vaivaa asiakas käyttää päätöksen tekemiseen, riippuu valinnan merkityksen suuruudesta tai pienuudesta asiakkaalle itselleen sekä siitä, onko …
Läpimurto odotuttaa yrittäjää – listahittejä tulee harvoille ja harvoin
Moni saa leivän helpommalla. Kysyy sisukkuutta ja pähkähullua luonnetta keinua ääripäästä toiseen: tänään se on ruusuilla tanssimista ja huomenna sietämätöntä painetta. Yrittäjän päivänä huomio kohdistuu yrittäjiin. Meille itsellemme jokainen päivä on yrittäjyyttä. Tänäänkin yritämme uskoa tekemiseemme. Yritämme erityisen kovaa silloin, kun uskoamme koetellaan. …