Uutiskirje pitää yhteyttä asiakkaisiin
Uutiskirje on kätevä media viestintään. Sisältöön kannattaa kiinnittää huomiota, sillä vastaanottaja luultavasti kaikkein mieluiten jättäisi uutiskirjeen lukematta. Anna lukijoillesi syy pysähtyä lukemaan. Kun vastaanottaja tulee palvelluksi hyvällä sisällöllä, ei hän tahdo jatkossakaan ottaa riskiä, että jäisi hyvästä lukukokemuksesta paitsi. Kun lukija on jo niin sanotusti koukussa, on aito suhde syntynyt. Miten lukijaa palvellaan? …
Saavutettavuus on yhdenvertaista kohtelua
Jokainen on törmännyt joskus verkkopalveluun, josta ei oikein ota selvää: missä on valikko, miten pääsen eteenpäin, keneen voin ottaa yhteyttä? Valkoista tekstiä on saatettu latoa keltaiselle tai harmaalle pohjalle, jolloin näköhäiriö iskee keneen tahansa. Tilanne on entistä mutkikkaampi, jos ei koskaan näe …
Kumppanian Twello+ valloittaa kansainväliset markkinat
Kumppanian Twello+ tekee terveyden edistämisestä inspiroivaa! Milleniaalisukupolvi haluaa korostetusti omaan ikäänsä, sukupuoleensa, elämäntyyliinsä, perimäänsä ja työhönsä sopivia tietoja, taitoja ja ideoita, joiden avulla tehdä omaan terveyteensä myönteisesti vaikuttavia valintoja. Tämä on myös laajempi kuluttajatrendi ja kehityksen suunta. Me uskomme, että lähitulevaisuudessa digitaaliset palvelut …
Kumppania korjaa potin viestintäalan asiakastyytyväisyydessä
Viestintätoimisto Kumppanian tuore asiakaskokemustutkimus nostaa riman korkealle. Kumppanian asiakastyytyväisyysindeksi on hulppeat 56 pistettä. Kumppaniassa maalis–huhtikuussa 2019 toteutettu asiakaskokemustutkimus kertoi todeksi sen, mitä arkisen tekemisen ohessa kuuluneet asiakaspalautteet olivat jo enteilleet: asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla. Kumppanian NPS-indeksi on peräti 56 pistettä. – Meillä …
Tulevaisuuden hoitopolku on ketterä ja yksilöllinen
Oman kehon tarkkailu on huippumuodikasta. Elintavat ja aktiivisuus ovat tiukassa syynissä. Miten nukun, liikun, voin ja palaudun? Älyteknologia kulkee kätevästi mukana muun muassa Oura-sormuksena sormessa ja älykellona ranteessa. Tietoa tulvii niin, että heikompaa jo hirvittäisi. Data pelkkänä datana on kuitenkin täysin merkityksetöntä. …
Miten asiakas valitsee vaihtoehdoista?
Asiakas etenee ostopäätöksessään tarpeen tunnistamisesta tiedonhaun ja vaihtoehtojen vertailun kautta ostopäätökseen. Jotta brändi pääsee edes vertailuun, on sen oltava riittävän tunnettu vaihtoehto. Se, paljonko aikaa ja vaivaa asiakas käyttää päätöksen tekemiseen, riippuu valinnan merkityksen suuruudesta tai pienuudesta asiakkaalle itselleen sekä siitä, onko …
Saavutettavuus on vuoden kuumin digitrendi
Jokainen on törmännyt joskus verkkopalveluun, josta ei oikein ota selvää: missä on valikko, miten pääsen eteenpäin, keneen voin ottaa yhteyttä? Valkoista tekstiä on saatettu latoa keltaiselle tai harmaalle pohjalle, jolloin näköhäiriö iskee keneen tahansa. Tilanne on entistä mutkikkaampi, jos ei koskaan näe …
Ymmärrys lisää asiakkaiden ja työntekijöiden tyytyväisyyttä
Tiedätkö sen tunteen, kun jotakin asiaa tai jonkin tarkoitusta ei ymmärrä? Turhauttaa, ärsyttää ja jopa ahdistaa. Jos ei ymmärrä, ei voi myöskään toimia, kuten ehkä odotetaan. Otetaanpa käytännönläheinen esimerkki: Lapsi kiukuttelee eteisessä, ei suostu yhteistyöhön eikä kuuntele, mitä sanot. Sinä turhaudut, kun …
Työpäiväkokemus on tärkeä osa työhyvinvointia
Työpäiväkokemus – mitä se tarkoittaa? Kun heräät aamulla ja ajattelet tulevaa työpäivää, millaisia ajatuksia se sinussa herättää? Miltä ajatus töihin lähtemisestä tuntuu? Entä, miltä sinusta yleensä tuntuu työpäivän aikana tai kotimatkalla? Oletko innostunut ja tarmokas vai lannistunut ja väsynyt? Se tunne, jota …