Kumppania korjaa potin viestintäalan asiakastyytyväisyydessä
Viestintätoimisto Kumppanian tuore asiakaskokemustutkimus nostaa riman korkealle. Kumppanian asiakastyytyväisyysindeksi on hulppeat 56 pistettä. Kumppaniassa maalis–huhtikuussa 2019 toteutettu asiakaskokemustutkimus kertoi todeksi sen, mitä arkisen tekemisen ohessa kuuluneet asiakaspalautteet olivat jo enteilleet: asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla. Kumppanian NPS-indeksi on peräti 56 pistettä. – Meillä …
Milleniaalit ovat pelkkä välivaihe
Milleniaalit eli 2000-luvulla täysi-ikäistyneen Y-sukupolven edustajat muuttavat tapamme katsoa maailmaa. Eikä siinä suinkaan vielä kaikki. ”Äiti, minä haluan linssipataa!” 2-vuotias ilmoitti yhtenä tavallisen erityisenä maanantai-iltana. Hetkeä aiemmin sama poikalapsi oli kantanut ovesta sisään nukkevauvansa, joka oli tietenkin kulkenut mukana päivän touhuissa. Tietämättään …
Palautuminen on paras panostus, mitä voit työssä suoriutumiseksi tehdä
Joulun pyhät ja monelle hetken hengähdys tavanomaisesta arjen aherruksesta tulossa. Käsi pystyyn, kuinka moni elää lomasta lomaan sitkutellen? Sitkuttelu ei ole suoranaista kituuttelua, vaan salakavalampaa sitten kun -ajattelua. ”Sitku loma alkaa, niin ehdin taas lenkille.” ”Sitku vuosi vaihtuu, järjestän enemmän aikaa itselleni.” …