Viiden kysymyksen testi – Onko brändisi tehot ajan tasalla?
Brändi on tarina, joka kerrotaan ja koetaan päivittäin. Brändi näkyy ja kuuluu kaikissa viesteissä. Se on lupaus, joka lunastetaan jokaisessa asiakaskohtaamisessa. Onko brändisi tehot ajan tasalla? Vastaa seuraaviin bränditestin kysymyksiin rehellisesti. 1. Brändisi tarina Onko yritykselläsi selkeä ja ymmärrettävä bränditarina, joka erottaa …
Brändi on yrityksesi sydän – tunne sen syke
Kuka brändiä rakentaisi, jos ei yritys itse? Katso pintaa syvemmälle, tunnista yrityksesi vahvuudet ja luo brändi niiden ympärille. Uskalla erottua ja tuoda yrityksesi persoonallisuus esiin kaikessa toiminnassanne. Yritystä perustaessa ei ehkä tule ajatelleeksi brändiä. Tai ehkä brändin ajatellaan olevan vain yrityksen ilme …
Innostava viestintä tukee strategisia tavoitteita – Integritas Oy
Integritas Oy on mielenterveys-, sosiaali- ja perhepalveluiden intohimoinen kehittäjä, jonka asiakkaisiin kuuluu hyvinvointialueiden palveluntuottajia. Integritas tarjoaa psykososiaalisten palveluiden tuotannonohjauksen ohjelmistoratkaisuja tavoitteenaan auttaa asiantuntijoita ja johtajia toiminnanohjauksessa ja palveluiden kehittämisessä. Integritas tuottaa ja kehittää kahta sote-alalle suunnattua järjestelmää: PIRKKO®-järjestelmää ja Perhepirkkoa. Kumppanian ja …
Yrityksen arvot rakentavat viestintää – Mesimarjasi Oy
Arvoilla on monta tärkeää tehtävää yrityksen toiminnassa. Ne määrittelevät yrityksen identiteetin, ohjaavat yrityksen sanomaa ja toimintaa sekä luovat yhtenäisyyttä ja yhteisöllisyyttä niin työntekijöiden kuin muidenkin sidosryhmien suuntaan. Arvoihin pohjautuva viestintä auttaa yritystä luomaan aitoa ja merkityksellistä vuorovaikutusta – arvoillaan yritys kertoo, mitä …
Mielikuvia uudelleen rakentamassa
Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas. Negatiivisuus saa monesti positiivisuutta enemmän ilmatilaa. Hyvästä kokemuksesta kerrotaan kolmelle, huonosta yhdelletoista. Tyytymätön asiakas valittaa suureen ääneen, seuraava liittyy kuoroon – ja myrsky on noussut. Tummanpuhuva pilvi roikkuu niskassa ja taivas salamoi. Lähtökohdat viestinnälle ovat …
AD Laura on visuaalisen viestinnän ongelmanratkaisija
Kumppanian idearikas visualisti Laura Telin suhtautuu työhönsä rohkeasti ja uteliaasti. Art Directorin roolissa hänen vastuullaan on asiakkaiden visuaalisen viestinnän laaja-alainen kehittäminen, mutta työpöydällä on paljon myös graafisen suunnittelun päivittäistä tekemistä. Laura on kokenut graafikko, jolla on kyky hahmottaa asiat visuaalisiksi yksityiskohdiksi ja …
Kumppanian kehitysjohtajana toimivana Ninalta löytyy kokonaisvaltainen bisnessyke
Uteliaan kiinnostuneesti maailman menoa seuraava Nina Toivola toimii Kumppanian kehitysjohtajana. Hän on myös yksi Kumppanian asiakasvastaavista ja luotsaa erilaisia strategisen viestinnän kokonaisuuksia. Monenlaisia viestinnän tehtäviä urallaan kohdanneelle Ninalle on kehittynyt vahva kyky yksinkertaistaa monimutkaisia asioita, hahmottaa oleellinen ja tehdä hattarasta konkretiaa. Hän …
Organisaatio- ja brändiviestintä on toimitusjohtajamme Leenan ydinosaamista
Kumppanian omistaja ja toimitusjohtaja Leena Roskala on lähes 20 vuoden kokemuksella varustettu rautainen osaaja, joka on omimmillaan erityisesti rajapinnalla, jossa työntekijänäkökulma ja asiakaskokemus kohtaavat. Leena johtaa Kumppaniaa ja toimii myös asiakkaiden johdon apukätenä innovoimassa uutta, ratkaisemassa arjen viestintähaasteita ja luomassa ymmärrettävää viestintää. …