Graafinen suunnittelija ja brändiasiantuntija Jaana näkee asiakkaan toiminnan kuvina ja tarinoina
Jaana Kurvisella on parin vuosikymmenen kokemus brändien kehittämisestä ja graafisesta suunnittelusta. Hän tuulettaa ajatuksia, saa aikaan oivalluksia ja taituroi monimutkaisista asioista helposti silmäiltäviä ja omaksuttavia visuaalisia kokonaisuuksia. Pian kymmenen vuotta yrittäjänä toiminut Jaana astui Kumppanian riveihin loppuvuodesta 2022 – säilyttäen yrittäjän vapautensa, …
Visuaalinen terveysviestintä houkuttelee sisältöjen äärelle
Terveysviestintä on parhaimmillaan mielenkiintoista ja innostavaa. Visuaalinen terveysviestintä kiteyttää oleellisen sisällön helposti ymmärrettävään ja houkuttelevaan muotoon. Hyvä terveysviestintä on selkokielistä, saavutettavaa ja helppolukuista. Lisäksi viestinnän pitää pohjautua faktoihin, kun aiheena on ihmisten terveys ja hyvinvointi. Graafinen suunnittelu on tärkeä osa terveysviestintää, ja …
Graafikkomme Tiinan käsissä ideat kiteytyvät mieleenpainuviksi visuaalisiksi viesteiksi
Kekseliäs visuaalinen viestijä Tiina Liuska tiesi jo lapsena suuntaavansa graafiselle alalle. Intohimoiselta kuvittajalta löytyy monipuolista osaamista aina tiedon visualisoinnista monikanavaisten markkinointimateriaalien tuottamiseen. Tiina tekee sitä, mistä monet unelmoivat – töitä oman intohimonsa parissa. Häneltä löytyy vahva kyky ymmärtää ja kuunnella asiakasta sekä …
Graafinen suunnittelija taikoo vaikuttavan ulkoasun
Tässä artikkelisarjassa tutustutaan Kumppanian arkisiin työtehtäviin ja rooleihin. Graafinen suunnittelija vastaa projektin visuaalisesta ulkoasusta, materiaalien taittamisesta ja kuvituksesta. Mikä graafinen suunnittelija? Graafinen suunnittelija luo viestinnän visuaalisen ulkoasun. Työpöydälle mahtuu monenlaista ilmoituksista ja kuvituksista laajoihin lehtijulkaisuihin ja vuosikertomuksiin, visuaalisen identiteetin luomista sekä verkkosivujen …