Projektipäällikkö Johanna innostuu markkinointiviestinnän kehittämisestä ja suunnittelusta
Kauppatieteiden maisteri Johanna Luotolinna on markkinoinnin, myynnin ja strategisen kehittämisen ammattilainen – unohtamatta vahvaa ja monipuolista kokemusta myös viestinnän tehtävistä. Kun tehtävään lisätään vielä teknistä näkökulmaa, ei Johannaa pidättele mikään. Ennen Kumppaniaa Johanna on työskennellyt muun muassa akateemisessa yliopistomaailmassa, kansainvälisessä viestintäalan yrityksessä …
Viestintäkumppanuus kasvun tukena – Lääkärikeskus Karhulinna
Viestinnällä herätetään kiinnostusta ulkoisesti ja sitoutetaan sisäisesti, vahvistetaan brändiä, hyvää mainetta ja julkista statusta sekä tuetaan yrityksen strategiaa – rakennetaan kasvutekijöitä. Lääkärikeskus Karhulinnan ja Kumppanian viestintäkumppanuudella on ollut tärkeä tehtävä Karhulinnan ensimmäisten toimintavuosien vauhdikkaassa kasvussa. Satakuntalaisten lääkärien omistama, paikallisen palvelun Lääkärikeskus Karhulinna …
Viestintäyhteistyö on strategista kumppanuutta – Samlink
Kun yrityksen viestintä on laadukasta, tuloksellista ja avointa, se soljuu kaikkien kohderyhmien ulottuville sujuvasti ja ajallaan. Onnistuneen viestintäkokemuksen takana on aina rutkasti suunnittelutyötä, aikataulutusta, kehittämistä ja analysointia. Viestintäkumppanuus takaa sen, että asiakkaan käytössä on monipuolinen viestintätiimi. Finanssialan yrityksille IT-ratkaisuja toimittavan Samlinkin ja …
Projektipäällikkö ja asiakasvastaava Sonja on omiaan digitaalisen viestinnän parissa
Kumppaniassa projektipäällikön ja asiakasvastaavan töitä tekevä Sonja Sjögren on viestinnän ja markkinoinnin monitaituri. Sonja vannoo yhteiskehittämisen nimeen, työskentelee mielellään kansainvälisissä asiakkuuksissa ja luovii intuitiivisesti digitaalisissa järjestelmissä. Lähestyvät deadlinet antavat luovaan työhön tarvittavaa potkua ja saavat Sonjan loistamaan entistäkin kirkkaammin. Kumppanian Sonja on …
Vahva brändi vaatii vahvat verkkosivut – mutta mikä verkkosivuissa oikeasti maksaa?
Tarkoitukseen sopivat, nykyaikaiset ja vahvat verkkosivut tekevät ostamisen helpoksi, kasvattavat liiketoimintaa ja vahvistavat brändin sanomaa. Potentiaalinen asiakas hakee tietoa ensisijaisesti verkosta. Brändi syntyy yrityksen sydämestä ja vankistuu tarinasta. Vankalta pohjalta ponnistava brändi kestää aikaa ja muutosta. Tavoitteet saavutetaan, kun perusta luodaan vahvaksi. Brändin …
Panosta verkkosivujen sisältöön
Lähes aina tiedon hakeminen alkaa verkosta. Verkkosivujen sisältö on merkityksellinen tiedonhakuprosessissa. Verkkosivut eivät ole pelkkää tekniikkaa, joka näyttää hyvältä. Muutamassa silmänräpäyksessä kävijä päättää, haluaako hän tehdä syvempää tuttavuutta. Ensivaikutelman jälkeen vain vaikuttava sisältö saa kävijän viettämään aikaa sivustolla. Sisältö on hyvä pitää …
Saavutettavuus on vuoden kuumin digitrendi
Jokainen on törmännyt joskus verkkopalveluun, josta ei oikein ota selvää: missä on valikko, miten pääsen eteenpäin, keneen voin ottaa yhteyttä? Valkoista tekstiä on saatettu latoa keltaiselle tai harmaalle pohjalle, jolloin näköhäiriö iskee keneen tahansa. Tilanne on entistä mutkikkaampi, jos ei koskaan näe …