Miten valita viestintäkumppani?
Viestintäkumppanin valinnassa on monta palasta, joiden on hyvä loksahtaa paikoilleen kokonaisuudessa. Onnistunut valinta säästää aikaa ja kustannuksia sekä vapauttaa resursseja olennaiseen. Kannattaa miettiä seuraavia näkökulmia, kun etsit yrityksellesi luottokumppania viestintään: Kirkasta tavoitteet Sopivaa kumppania etsiessä kannattaa lähteä liikkeelle tavoitteista, joihin viestinnällä pyritään. …
Viestintäkumppanuus on kuin tulinen tango tai viipyilevä valssi – saanko luvan?
Viestintäkumppanuus on kahden osapuolen välistä strategista yhteistyötä, joka tähtää yhteisesti sovittuihin tavoitteisiin. Kuten tanssissa viestintäkumppanuudessakin tarvitaan keskinäistä luottamusta, avointa kommunikointia ja notkeaa liikettä. Viestintäkumppanuudessa tehdään tiivistä yhteistyötä asiakkaan liiketoimintaa tukevien tavoitteiden saavuttamiseksi – olivat ne sitten brändin rakentamista, työnantajamielikuvan kehittämistä tai myynnin …
Me, My Health and My Food – Yksilöön keskittyvässä projektissa tarvitaan viestintäyhteistyötä
Suomessa tehdään laadukasta tutkimusta erityisesti terveyden ja hyvinvoinnin osa-alueilla. Business Finlandin rahoittamassa Me, My Health & My Food (MeHeFo) Co-Innovation projektissa VTT, Turun yliopisto ja Vaasan yliopisto sekä kolme eri kokoista, oman alansa kärkiyritystä kehittävät yksilöllisiä ja räätälöityjä hyvinvointia edistäviä ruoka- ja …
Miten valita viestintätoimisto vaihtoehtojen viidakosta?
Kaikki asiakkaat eivät päädy vertailuissaan samaan lopputulokseen. Asiantuntijapalveluiden ostopäätökseen liittyy aina luottamus. Luottamus voi syntyä pitkästä historiasta, hyvästä maineesta, tunnettuudesta, luottotiedoista tai asiakkaiden suositteluhalukkuudesta. Se, mitä asiakas arvostaa, on yksilöllistä. Eri tilanteisiin istuvat toiset palvelut paremmin kuin toiset. Osaamista on monenlaista ja …
Viestintäkumppanuus brändin kehittämisen tukena – Vitec Acute Oy
Kumppania on toiminut jo vuosia Vitec Acute Oy:n viestintäkumppanina. Vitec Acute Oy on terveydenhuollon tietojärjestelmiin erikoistunut ohjelmistoyhtiö ja osa pohjoismaista ohjelmistoyhtiö Vitec Software Groupia. Viestintäyhteistyön yksi kärkitavoitteista on kehittää Acute-potilastietojärjestelmän brändiä ja vahvistaa tuotteeseen liittyviä mielikuvia. Acute soveltuu lääkäriasemille, työterveyshuoltoon, erikoissairaanhoitoon ja terapiaan niin yksityiselle kuin julkiselle sektorille. …
Hyvä viestintäsuunnitelma on avain menestykseen – Lääkärikeskus Karhulinna
Lääkärikeskus Karhulinna on satakuntalaisten lääkäreiden omistama yksityinen lääkäriasema, joka avattiin Porin keskustassa kesäkuussa 2021. Mitä kaikkea viestinnältä tarvitaan, kun perustetaan uusi lääkärikeskus? Tiedämme vastauksen, sillä Kumppanialla on ollut merkittävä rooli Karhulinnan alkutaipaleella. Alun merkittävien viestintätekojen jälkeen tuloksellisen tekemisen on taannut tarkka viestintäsuunnitelma. …
Kumppanuus tekee viestinnästä helpompaa
Viestintä on toimivan ja tuloksellisen työarjen peruspilari. Kun viestinnän suunnittelu uhkaa painua työlistan pohjalle aika- tai resurssipulan vuoksi, ratkaisu löytyy kumppanuudesta. Kumppanuus tarjoaa lisäresurssin tai lisäkädet organisaatiosi viestinnälle ja varmistaa viestinnän jatkuvan kehittymisen. Meillä Kumppaniassa kumppanuus tarkoittaa yhteistyötä viestinnän tavoitteiden saavuttamiseksi. Kumppanuudessa …