Miten valita viestintäkumppani?
Viestintäkumppanin valinnassa on monta palasta, joiden on hyvä loksahtaa paikoilleen kokonaisuudessa. Onnistunut valinta säästää aikaa ja kustannuksia sekä vapauttaa resursseja olennaiseen. Kannattaa miettiä seuraavia näkökulmia, kun etsit yrityksellesi luottokumppania viestintään: Kirkasta tavoitteet Sopivaa kumppania etsiessä kannattaa lähteä liikkeelle tavoitteista, joihin viestinnällä pyritään. …
Viestintäkumppanuus on kuin tulinen tango tai viipyilevä valssi – saanko luvan?
Viestintäkumppanuus on kahden osapuolen välistä strategista yhteistyötä, joka tähtää yhteisesti sovittuihin tavoitteisiin. Kuten tanssissa viestintäkumppanuudessakin tarvitaan keskinäistä luottamusta, avointa kommunikointia ja notkeaa liikettä. Viestintäkumppanuudessa tehdään tiivistä yhteistyötä asiakkaan liiketoimintaa tukevien tavoitteiden saavuttamiseksi – olivat ne sitten brändin rakentamista, työnantajamielikuvan kehittämistä tai myynnin …
Miten valita viestintätoimisto vaihtoehtojen viidakosta?
Kaikki asiakkaat eivät päädy vertailuissaan samaan lopputulokseen. Asiantuntijapalveluiden ostopäätökseen liittyy aina luottamus. Luottamus voi syntyä pitkästä historiasta, hyvästä maineesta, tunnettuudesta, luottotiedoista tai asiakkaiden suositteluhalukkuudesta. Se, mitä asiakas arvostaa, on yksilöllistä. Eri tilanteisiin istuvat toiset palvelut paremmin kuin toiset. Osaamista on monenlaista ja …
Hyvä viestintäkumppani on kuin luottokollega
Kumppanuus on viestintätekoja ja sujuvampaa arkea ihmisiltä ihmisille. Se on pitkäjänteistä yhteistyötä. Yhteistyön syventyessä ymmärrys kasvaa ja viestintäaisti kehittyy, mikä luo pohjan ihmeteoille. Ensin tapaillaan, tunnustellaan kemiat ja kartoitetaan tarpeita. Varovasti arvaillaan, voidaanko aivan kaikkea toiselle kertoa. Rohkeus lisääntyy, luottamus rakentuu, ja …
Viestintäkumppanuus brändin kehittämisen tukena – Vitec Acute Oy
Kumppania on toiminut jo vuosia Vitec Acute Oy:n viestintäkumppanina. Vitec Acute Oy on terveydenhuollon tietojärjestelmiin erikoistunut ohjelmistoyhtiö ja osa pohjoismaista ohjelmistoyhtiö Vitec Software Groupia. Viestintäyhteistyön yksi kärkitavoitteista on kehittää Acute-potilastietojärjestelmän brändiä ja vahvistaa tuotteeseen liittyviä mielikuvia. Acute soveltuu lääkäriasemille, työterveyshuoltoon, erikoissairaanhoitoon ja terapiaan niin yksityiselle kuin julkiselle sektorille. …
Viestintä innostavana osana liiketoimintaa ja strategian toteuttamista – Solutos Oy
Solutos vaihtoi nimeään syksyllä 2022, ja on nykyään Integritas Oy. Alla oleva blogikirjoitus on kirjoitettu ennen nimenvaihtoa. Solutos Oy on mielenterveys-, sosiaali- ja perhepalveluiden intohimoinen kehittäjä, jonka asiakkaisiin kuuluu sote-alan palvelutuottajia julkiselta sektorilta. Solutos tarjoaa sekä psykiatrian lääkäripalveluja että psykososiaalisten palveluiden tuotannonohjauksen …
Viestintää ja vuorovaikutusta kehittämällä saavutettiin parempi työpäiväkokemus – Auran kunta
Auran kunta toteutti työhyvinvointihankkeen alkuvuodesta yhdessä Kumppanian kanssa. Kunnan tavoitteena oli saada aikaan parempi työpäiväkokemus, lisätä työntekijöiden innostusta ja motivaatiota sekä kehittää viestinnän keinoja ja kanavia. Kunta sai tukea toimenpiteiden toteutukseen Työsuojelurahastolta. Auran kunta haluaa olla modernisti ja ihmislähtöisesti johtava työnantaja. Hankkeen suunnitteluvaiheessa keskiössä olivat kehittämiskyselyissä usein esiin nousevat teemat: positiivinen työpäiväkokemus ja …
Kumppanuus tekee viestinnästä helpompaa
Viestintä on toimivan ja tuloksellisen työarjen peruspilari. Kun viestinnän suunnittelu uhkaa painua työlistan pohjalle aika- tai resurssipulan vuoksi, ratkaisu löytyy kumppanuudesta. Kumppanuus tarjoaa lisäresurssin tai lisäkädet organisaatiosi viestinnälle ja varmistaa viestinnän jatkuvan kehittymisen. Meillä Kumppaniassa kumppanuus tarkoittaa yhteistyötä viestinnän tavoitteiden saavuttamiseksi. Kumppanuudessa …
Laaja julkaisu onnistuu, kun projektin kokonaisuus hallitaan – Suomen Uusyrityskeskukset ry
Pääsimme mukaan edistämään kestävän yritystoiminnan syntymistä Suomeen, kun Suomen Uusyrityskeskukset ry aloitti brändityönsä yhteydessä viestintäkanavien -ja materiaalien uudistamisen. Yrityksen Perustamisopas on hyödyllinen julkaisu, jota käytetään toiminnassa laajasti. Kumppania valittiin suunnittelemaan ja toteuttamaan Perustamisopasta alkavalle yrittäjälle yhdessä asiakkaan tiimin kanssa. Opas käsittelee laajasti …
- 1
- 2